kate gosselin bacholerette show sooo true!

Danyell - posted on 06/17/2010 ( 17 moms have responded )

88

33

6

please tell me you have heard that kate is going to have a new show about kate having her own show like the bacholerette omg what is this world coming to? Kate get off tv seriouslly grow up and take care of those poor kids and not go into a house to have men fight to be with you how weird is this? PLEASE TELL ME YOU AGREE

If you see this, leave this form field blank.
Powered by RESPECT not THUMPS

17 Comments

View replies by

Amber - posted on 07/11/2012

17

9

2

I agree with you 110%

OMG just the fact that any man would want to be with her is nuts and not even because she has 8 kids...she was a royal BITCH to her ex husband..and she seems VERY full of herself. They just give anyone a show these days and pay these people gobs of money...mean while most people cant even afford to get the cable to watch these shows... hmmmmmmmmmmm

Kamyi - posted on 08/29/2011

13

50

1

I don't mean 2sound like i am 4more than one color than the other .BUT why hasn't there been a BACHOLERETTE OF COLOR.Kamyi.

Anastasia - posted on 07/07/2010

3

0

0

i think that kate needs to stop useing those kids as a way to make a name for her self. just let the kids be kids. I like the first time when u first met her on tv she was real then. now I just feel like she is fake. like u hardly c the kids getting jobs and fun things to do from the john and katie plus eight show. it fells like to me she is getting all the props from her kids and not doing it on her own. that is just how i feel.

Jessica - posted on 07/07/2010

26

42

4

I think she is a great mother who was married to a child! i wish her all the best! I hope she finds love. I also want to say that if I had 8 kids i would be a little crazy too.

Jaclyn - posted on 07/07/2010

60

35

0

although shes kind of a crazy lady lol. id watch it not gonna lie haha. and i wonder what guys would want to take on the responsibility.. but then again most would probably do it for exposure.
i think shes a really pretty woman and shes got alot on her plate could u imagine having that many kids.. at same ages no less. eek. more power to you kate

Peggy - posted on 07/06/2010

4

49

0

I don't believe the rumor first of all..she does have 2 tv shows already, she wouldn't have time for a 3rd unless she does it when they are done. But, I doubt it. She is employed by TLC, so, unless The Bachelorette is going to be on there, it isn't happening. She has contracts to abide by.
"If" she was on that show, I would say she is a grown adult who deserves love too, even with kids.. Her "haters" will find fault w/ everything she does anyway.

Jennifer - posted on 07/06/2010

128

22

20

I heard her say on her new show that that rumor is false and she would never do it... anything's possible though.

Peggy - posted on 07/02/2010

4

49

0

I think we should be supportive of a single, working mother irregardless if she is on tv or not. She's doing it on her own, and I say Kudos to Kate!

Lesley - posted on 06/30/2010

66

13

3

I heard she's going to have her own show but that it's going to be her going into homes and giving advice to mothers......she has also brought back Kate plus 8 lol......she is the last person who should be giving out advice to anyone on anything in my opinion.

Danyell - posted on 06/29/2010

88

33

6

i know im so annoyed with her but im sure ill stop by for the first show just because you want to see how ignorant she will look and what she will do this time

Fiona - posted on 06/28/2010

3

54

0

She's like a car wreck that you just can't look away from. I'll probably watch it lol.

If you see this, leave this form field blank.
Powered by RESPECT not THUMPS

Join Circle of Moms

Sign up for Circle of Moms and be a part of this community! Membership is just one click away.

Join Circle of Moms