Meeting new ppl

Stephanie - posted on 03/31/2014 ( 12 moms have responded )

157

0

23

Hi I am almost 21 with a 5 month old son. I don't have many friends anymore cuz everyone did their own thing after high school. I would like to have more mom friends to talk to. Anyone interested?

12 Comments

View replies by

Christine - posted on 04/09/2014

21

0

4

I wish I had someone to watch my son. So until he gets older my little one gets to go everywhere with me lol So do you plan on making your own baby food? I'm trying to figure out what's a good baby food cooker product to buy.

Stephanie - posted on 04/08/2014

157

0

23

Yes I hear u there lol going to dinner once every few months while a family member watches him for a few hours is great lol

Christine - posted on 04/08/2014

21

0

4

I feel like I don't trust anyone enough to watch my son. Especially after hearing so many stories on the news about evil babysitters. lol The idea of being able to go out somewhere and not having to change a diaper or holding a baby while you're eating does sound very nice though.

Stephanie - posted on 04/07/2014

157

0

23

Very true and even if I wanted to go to a party every once in a while I couldn't cuz we never have a sitter n Im not gonna pawn him off on my fiancé my friends just dont get that

Christine - posted on 04/07/2014

21

0

4

I completely agree with you that friends without kids just don't understand. All they want to do is go out and party all the time.

Stephanie - posted on 04/07/2014

157

0

23

Hey Christine so u have a 5 month old son too awesome:) my old friends who don't have kids it's just not the same when I try to reconnect with them I realize some of them are still immature lol

Christine - posted on 04/07/2014

21

0

4

Hi I am 25 with a 5 month old son. I just moved to a new state and don't have any friends. I would love to make new friends with kids!

Stephanie - posted on 04/06/2014

157

0

23

Erika that's a good idea I actually go to my old high school now on Wednesdays and one of my old teachers puts on a mommy class for kids who used to or still go to that school with kids one day a week but not meeting many new ppl kinda same ppl I went to school with not everyone there has matured either lol but it is nice to be around other moms lol

Haimy - posted on 04/06/2014

4

0

0

Hi! I'm Haimy, 22 from washington DC! I have a little girl 17 months! I'm willing to exchange some skype info or something to make some friends!

Erika - posted on 04/04/2014

13

0

1

I have a three month old, I'm 25. All my friends are mostly single and no one calls anymore. Although, I don't reach out to hang with them considering I'm a mom
And don't wanna take my girl to party hah! I'm sure you having a baby too understand that becoming a mom means needing a new group of friends in the same lifestyle as you! I get ya tho! I think all new moms are in that boat! I suggest going to community clubs that offer mommy classes. Give you a chance I meet new moms. That's what my goal is...hope I make some friends along the way!!!

Join Circle of Moms

Sign up for Circle of Moms and be a part of this community! Membership is just one click away.

Join Circle of Moms